2015. február 6., péntek

47. rész BEFEJEZETLEN

Natasha
Elrejtettem magamban valamit, amit nem kellett volna. Elfelejtettem azt a személyt, akit régen kedveltem, akivel az életemet képzeltem el. Szerettem, szerelmes voltam belé. Ő az első szerelmem. Most, hogy ennek a tudatában vagyok, rettentően szánalmasnak érzem magam. Mindenre emlékszem, ami kettőnk között történt. A vidámság, a szomorúság, a boldogság, a csók és az ígéret. Ígéretet tettem neki, hogy mikor újra találkozunk, a halálunk napjáig nem válunk el.
Az álomtól eszembe jutott minden. Minden, amit együtt csináltunk.
A könnyeim vízesésként ömlött ki a szemeimből, melyek elárasztották az arcomat. A sajgó szívem rettentően fájt, testem remegett, szemeim kitágultak. Az idő megállt körülöttem, nem kaptam levegőt. A gyűrűt markoltam olyan szorosan, amennyire csak tudtam. Ebbe kapaszkodtam, míg az emlékek átsöpörtek rajtam.
Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el. Hirtelen felálltam, mire a fémdoboz a földre esett, ami eddig az ölemben volt, a gyűrű meg kiesett a kezemből. A dobozból kiszóródott minden, én meg a szédülés miatt összerogytam. Halkan felnyögtem a pillanatnyi fájdalomtól, mert beütöttem a kezemet.
Mindezeket azért nyomtam el magamban, mert Darell elment, így egyedül maradtam a családommal, de a mamit megölték. Az anyukám…
Megfulladok…
Megfulladok…
Megfulladok…


Érdemes folytatni?
Bocsánat, hogy nincsenek mostanában részek. .-.

15 megjegyzés:

  1. Nehogy abbahagyd, így a legizgalmasabb résznél! *O*

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy érdemes! Ne merd abbahagyni! :D

    VálaszTörlés
  3. léci folytasd csajszi nagyon jó rész volt :-)

    VálaszTörlés
  4. Hát milyen kérdés ez ? Még jó hogy folytasd!

    VálaszTörlés
  5. Folytasd nehogy abbahagyd ! :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem igen. Meg van benned az amit mindig is szeretem, figyelem felkeltő, érdekes és az olvasó sose tudja hogy mi fog történni a következő mondatodba lehetnek elméletek de ugyse találja ki max ha nagyon ismer téged. Kiváncsian várom a folytatást csak így tovább! :) ;)

    VálaszTörlés
  8. Mindenkepp folytasd, en ezen kivul, 6-ot olvasok meg, & a tiedet, annyira imadom, h 1 nap alatt elolvastam, & imadom 1szeruen nem birok, varni mert rohadt jo, szoval abba ne hagyd, semmikepp!!!!:D
    (Tudom, ez kis dolog, nem fontos, de nekem vörös hajjal szimpibb volt/jobban tetszettxDd :Dd)

    VálaszTörlés
  9. Meglepett, hogy ennyien írtatok, aranyosak vagytok. Köszönöm:3

    VálaszTörlés
  10. Én mindig is vártam,és most is.De nincs meg az a varázs ami régebben volt,amiért igazán szerettem a blogot.Teljesen más műfajra hajlott a történet,talán amióta Viktor képbe lépett..

    VálaszTörlés
  11. Ez igaz, ez a Viktor engem is idegesit h 1altalan a kepben van…

    VálaszTörlés