2015. június 3., szerda

Díj

Ezt a díjat bloggerek adják bloggereknek, és annyit tesz: a legjobb blog. Nagyon szépen köszönöm Enynek:3 Először úgy gondoltam, hogy minek válaszoljam meg, hisz kit érdekelne, de most meggondoltam magam. Viszont senkit sem tudok jelölni, mert jelen pillanatban nincs időm blogokat olvasni, nincs kedvencem, és amiket már olvastam, azokat elfelejtettem. Ezért bocsi. ><

Van pár szabály, amit be kell tartani, ha megkapod a díja:
Írd le, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!

1)      Szeretem az animéket és a mangákat.
2)      Szeretek rajzolni.
3)      Szeretem a romantikus, de főleg fantasy/természetfeletti könyveket.
4)      Imádom a korea és japán drámai, romantikus doramákat/sorozatokat és filmeket.
5)      Imádom a koreai nyelvet.
6)      Utálom a tragédiát.
7)      Szeretem a hideget.
8)      Kedvenc színem a világoskék, fehér és a fekete.
9)    Régen készítettem SasuSaku történeteket, Indavideóra és Youtube-ra tettem fel őket, szóval régóta írok.
10)   Szeretnék egyszer könyvet írni.
+1: Szeretem piszkálni a tesóimatxD

Eny kérdései:
1)      Mi a kedvenc könyved?
            Jennifer L. Armentrout – Luxen sorozat (Imádom… kib*szottul imádomxd)
2)      Van háziállatod?
Egy hörcsög van és Pocak a neve. Van, hogy kidugja az orrát a ketrecből és szimatol, vagy ha szotyit adok neki:D Itt egy kép róla:
3)      Mi lennél inkább: rendőr vagy cukrász?
Cukrász
4)      Van valami, amitől rettegsz?
Van hát. Mindenkinek van valami szerintem, de ezt nem szeretném leírni. :D
5)      Mi volt életed legboldogabb pillanata?
Amikor a legjobb barátnőmnél aludtam és az aztadom.co oldalon nézegettünk képeket és azon nevettünk. Meg amikor a kutyájával szórakoztunk. Azt hittem, ott fulladok bele a nevetésbe.xD
6)      Van valaki, akiért az életed is odaadnád?
Nem tudom.
7)      Mi a kedvenc kajád?
Pizza
8)      Van kedvenc dalod/előadód?
9)      Szereted a Marve filmeket?
Nem mondanám, hogy nem szeretem, inkább számomra ezek a filmek semlegesek. Egyiket se utálom, de nem is a kedvenceim.
10)   Milyen állat lennél, ha választhatnál?
Cica lennék.

Még egyszer köszönöm Enynek. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése