2016. június 19., vasárnap

61. rész - VÉGE

61. rész
Natasha
Sajnálatos módon vannak olyan pillanatok az életben, amiket sosem fogsz szeretni, sosem fogod tudni teljes mértékben elfelejteni. Azonban a rosszak mellett ott bujkálnak a szép emlékek, amelyeket egy életen át akarod őrizni, és ezek a legfontosabbak. Emlékezni arra, aki a napjaidat boldoggá teszi. Csupán csak a jelenlététől, a mosolyától, mert te őt szereted. Aki mellett lenni szeretnél, mert ő egészít ki téged, és megnevettet. S talán még te magad sem érted, miért érzed magad a fellegekben mellette.
A rossz pillanatok nem véglegesek.  Csak meg kell találni önmagunkat, hogy mit, kit szeretünk, mit akarunk csinálni. Az életben kell egy cél, és ez fog minket előre vinni.
S nekem mi a célom? Boldoggá tenni magamat, és a barátaimat. Erőssé válni, túllépni minden rossz emlékemen. A padlóról egyszer fel kell állni, nem maradhatunk ott örökre, mert az élet nem fog megállni a te kedvedért.
Tele vagyok néha pozitív gondolatokkal, de ha megfertőzőm a szomorúsággal, akkor hiába vagyok optimista. Az ember hajlamos arra, hogy féljen olyan dologtól, ami már elmúlt – de még is az emlékünkben élesen ott van -, vagy ami még nem érkezett el. A jelenben kellene élni. Persze könnyű mondani, de gyakorlatban már nem olyan egyszerű. Milliószor elesünk, de felállunk. Én merem azt mondani, még ha néha kitörök, hogy erős vagyok.
A rossz dolgok tesznek azzá, ami vagyok. A rossztól leszek meggondoltabb, erősebb. Egyszer megtörtént, de ha tanulok a hibámból, legközelebb még egyszer olyan nem történhet meg, aminek nem szabadna. S egyszer elérkezünk oda, hogy úgy érezzük, bármire képesek vagyunk.

Zárt ajtó mögött.
Visszafojtott nyögések.
Érzéki csókok.
Feltüzelt.

Megkönnyebbülés.


Vége.
UI.: Elérkezett a pillanat, amikor úgy döntöttem, hogy végleg befejezem ezt a történetet. Úgy érzem, hogy nincs értelme folytatni. Egyfelöl az egész történet összeszedetlen, illetve sok idő telt el azóta, amikor elkezdtem (2013). Nem emlékszem mindenre, és nem teljesen van már meg a hangulata. A dátummal is gondban vagyok (már miótaXD). Igaz, simán lehetne még folytatni, de szerintem felesleges. Gondoltam arra, hogy akkor előre ugorhatnék az időben, nyári szünetre, de én nem szeretem az ilyeneket.XX
Meg szeretem azt, ha visszajeleznek nekem, hogy tetszik-e valakinek vagy sem. Ha pedig semmilyen reakciót, semmilyen hozzászólást nem kapok, sajnos elmegy tőle a kedvem, mert nincs mi lelkesítsen. S ezért van most fent ezen kívül hatvan rész, mert tulajdonképpen, ha egy-egy embertől nem kaptam volna valami kis hozzászólást az utóbbi pár részre, már előbb abba hagytam volna.
Írni még szeretnék, és lesz is valami alkotás. Egyszer… Ha hajlandó leszek írniXD Tehát az írást még folytatni fogom, mindenképp.
Meg ennyi idő alatt 158.922 oldalmegtekintés gyűlt össze, és ez olyan wow. A facebook-os oldalon is összegyűlt 856 like, ami őszintén fogalmam sincs, hogy sikerült. oo ♥♥♥

Hát igazából nem is nagyon tudom, mit mondhatnék még. Köszönöm azoknak, akik szerették ezt a blogot. ♥♥

16 megjegyzés:

  1. Szia!^^
    Hát omo... Gondoltam feljövök erre a blogra és ezzel találom szembe magam OO (ééééés hosszú hozzászólás comiiiing~)
    Őszintén megmondva, én már egy jó ideje nem olvastam a blogot. Már nem is tudom, mikor találtam, de volt egy nagy CsJs korszakom, (akkoriban nem voltam animés, se kpopper) és emlékszem, tisztán, hogy ezt a blogot imádtam. Hatalmas fangirl voltam, szós szerint, egész nap ezt olvastam, és nem tudom hányszor végeztem ki az egészet. A címe egy életre megragadt bennem. De na. Olvastam, követtem, aztán egyre kezdtem távolodni. Ahogy a játéktól is. De mindig visszatértem, és felnéztem ide, mondván, "majd behozom a lemaradást." De valahogy mindig napolódott. Aztán egy hooooosszú kihagyás után, (kb egy év? fogggalmam sincs oo) újra felnéztem. Immár nagy-nagy Ázsia fanként, és olyan boldogan, kicsattanva vettem észre, hogy a zenés lejátszási listában egy csomó jó kis cucc van :D Még mikor nem foglalkoztatott ez az egész, belehallgattam, de nem igazán tettszett. Így más szemmel viszont olyan eszméletlen zenékre és kdramákra találtam rá általad, hogy még most is csak hálálkodom.^^ Pl. te vettél rá végleg, hogy megnézzem a Kill me, Heal met, ami lelkiekben nagyon sokat segített nekem, ráadásul az Auditory Hallucination egy nagyon csúnya időszakon segített/segít át. A zene életem minden percét kiteszi, durva fanatikus vagyok, és ez túlzásnak tűnik, tudom, de igazi gyöngyszemekre találtam rá neked köszönhetően, amik tényleg sokat segítettek. :) Szóval ennek a kommentnek a lényege, hogy hajlongva, térdre borulva sok-sok virtuális öleléssel és pacsival körítve köszönetet mondjak. :'D
    Ha írsz még, azokat már tényleg mindenképp követni fogom, mert tudom, lusta leszek ennél a blognál behozni a lemaradásom (sajnálom ><) de azokat a jövőbeli irományokat ne hagyd ám félbe!^^
    Nagyon fura lehetek így, de ezt muszáj volt leírnom!^^
    Széééééép és hosszú nyarat. :)
    Kamsahamnidaaa~
    Arigatou!^^
    Saranghaeyooo~^^
    Köszönöm^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel este sokáig maradtam fent (koreai drámát néztemXD), így amikor felébredtem dél körül, gondoltam, megnézem az e-mail címemet telóról, mert hátha kaptam valami érdekeset vagy nem tudom. Na, szóval, amikor megláttam, hogy kaptam üzenetet az oldalról, azonnal megnéztem és elolvastam a hozzászólásodat. Tökre meglepődtem, hogy milyen hosszú, és miután elolvastam, az álmosság már eltűnt a szememből.xD
      Örülök neki, hogy írtál, és nem baj, ha nincs kedved behozni a lemaradásod. Úgysem olyan nagy szám.xd
      A Kill me Heal me én is nagyon imádtam és most is imádom. S nekem nem vagy fura, tökre feldobtad a napomat <3

      Illetve nem tudom, hogy ismered-e a weekly idol-t, de ha gondolod, nézz bele pár videóba. Kpop-os bandáknak kell teljesíteniük a kihívásokat. Itt egy link: https://www.youtube.com/playlist?list=PLibfV0qUNB6A_KbY4XC52Q45a5zerz-6g
      Én annyit nevettem, hogy már sírtam. XDDD

      Törlés
    2. És neked is legyen szép hosszú nyarad. \(^u^)/ ~ ♥

      Törlés
    3. Köszönöm^^
      Jaj, a Weekly idol :D Szoktam nézni ilyen műsorokat, de valahogy jobban szeretem a kedvenc bandáimról a legújabb videókat nézni (csak azok általában sajnos angolul vannak TT) Mindenesetre ezt a lejátszási listát még nem láttam, bár követem ezeket a fordítókat >< Úgy látszik nem eléggé :D Neked kik a kedvenc bandáid? Tény, már 1 éve tudom, mi az a kpop, de sajnos még eléggé kevés bandát hallottam. :) Kíváncsi vagyok, egy nálam jobban hozzáértő emberke miket szeret, puszta kíváncsiságból.^^
      Remélem tényleg fogsz még írni, mert igazán, a valaha volt CsJ-s fanficek közül amit olvastam, ez volt az egyik legeslegnagyobb kedvencem, és még mindig emlékszek, milyen jelenetek voltak benne. Nagyon szerettem a veszélyhelyzeteket, amik adódtak, a vicces pillanatokat, rengeteget mosolyogtam miatta. :) Ki tudja, talán egyszer újra elolvasom, csakhogy megtudhassam a végét, magában meg nem olvasnám el az utolsót, mert utálok spoilerezni magamnak. ><

      Törlés
    4. Ehh, bocsi, megint hosszú lett :'D

      Törlés
    5. Olyan legislegkedvencebb bandám nincs, viszont a BTS-t mostanában egyre jobban megkedveltem. Pl. ezt a számukat imádom: https://www.youtube.com/watch?v=bPM7uIuB2Gs

      MBLAQ-t is szeretem. Ez a kedvenc számom tőlük: https://www.youtube.com/watch?v=Ci2Z2Ajuriw

      Aztán szeretem még a BIGBANG-ot, NU'EST, B.A.P, TEEN TOP, Super Junior, Block B, EXO, Henry, INFINITE, VIXX, U-KISS, Beast... Taemint is imádom (https://www.youtube.com/watch?v=UF8m2JIDjKU)
      MONTAX, iKON-tól is van olyan szám, amit szeretek...; Turbo, SHINee-t is sokszor hallgattam. G-DRAGON, LED Apple, 2PM stb. Biztos van még, akikre most nem emlékszem hirtelen *.*

      Fogok még írni. Barátnőmmel tulajdonképpen készülőben van egy történet, de fogalmam sincs, mikor fog ... legalább az első rész megíródni. ._. XDD

      Törlés
    6. Na jó... Most változott... A BTS a legnagyobb kedvencem.xD

      Törlés
  2. Jaj, BTS fan. :D Nekem a Run óta legnagyobb kedvenceim. Amit kitaláltak történetet a klipek mellé, magával rántott. Aztán egyre többet kerestem rájuk, a műsorokra, amikben szerepeltek, és pillanatokon belül belopták magukat a szívembe. :) Meg valahogy még nagyobbá teszi őket a szememben az a tény, hogy egy kisebb kiadótól indultak. Csak tehetségükre támaszkodva hatalmas rajongótábort szereztek. (Bár ezzel nem úgy értem, hogy a többi idol nem tehetséges, meg amolyan "mű sztárok," a többiek is igenis sokat dolgoznak <3) Meg valahogy olyan összetartó kis csapatot alkotnak, mindannyian másban jók, más személyiséggel, mégis jól kijönnek. Nameg az a változatos stílus amiben alkotnak. Meg a jelentéssel bíró szövegek, a legnagyobb kedvencem a Never Mind, egyszerűen meghallgatom, és annyira tud motiválni, akárcsak a többi számuk. <3 Eh, bocsi, csak így random elkezdtem áradozni, ha elolvastad az egészet, akkor megköszönöm, mert semmi köze nincs ehhez a bloghoz, nem kötelez. :D A felsoroltaknak kb a felét szoktam jobban hallgatni, de szinte mindegyiküktől van legalább 1 szám amit imádok.*--* Mostanában akiket sokat hallgatok, az a EXO, BigBang, Infinite, és SHINee. Nem sorolom el, hány előadótól van zene a gépen, mert már így is nagyon hosszan írtam le a dolgokat. :'D Azok közül, akiket írtál van olyan, akitől nagyon kevés számot ismerek, majd utánuk keresek, köszi. ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A BTS-t annyira még nem ismerem (egyelőre még inkább csak a zenéjüket hallgattam, de ennyi is elég volt, hogy a kedvencemmé váljanak), de most, hogy ezeket elmondtad róluk, többet tudok.*-**-*-*-*-*-*-**

      Törlés
  3. PLS! PLS! PLS! Ne hagyd abba!! Én imádom ezt a blogot ugyhogy létszi nehagydabba! PLS!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen szeretnék még írni ezekkel a szereplőkkel, de nem ebben a történetben. Örülök neki, hogy szereted, de sajnos nem bírom folytatni, mert a hibákat már nem lehet így utólag kijavítani (gondolok itt olyan jelenetekre, amik nem teljesen valósághűek (pl. amikor Natasha megtép egy csajt valahol a történet eleje körül, és kitépi a haját XD) vagy pedig el van bénázva (inkább a történet eleje)).

      Aztán ott van még Sophie, Castiel huga. Nem igazán tudok vele írni (pedig akartam egy-két jelenetet), mert őt a barátnőm találta ki. Kicsit átvariálva még is tudnék vele írni, de azt hiszem annak a barátnőm nem örülneXD

      Igazából még tegnap olvastam a hozzászólásodat, de akkor nem tudtam válaszolni. S akkor úgy éreztem, hogy én is akarom folytatni, de rá kellett jönnöm, hogy már nem léphetek vissza, hogy folytassam. Mondhatnám azt, hogy mi lenne, ha ezekkel a szereplőkkel (szerintem Sophie nélkül, hacsak a barátnőm be nem segít) kezdenék egy új történetet. Ez megfordult a fejemben, de ott van még a másik (Dangerous life) blog is, amit folytatni kéne (fele már megvan).

      Ajj, egy biztos. Ezt a történetet végleg befejeztem. De az a helyzet, hogy imádom Castielt... XDDD Ejj... XD Nem tudom.

      Törlés
  4. Szia!

    Most jutottam el odáig, hogy megnézzem azt a kedves hölgyet, aki olyan sok szépet és jót ír a blogomra ( http://sa-vegzosok.blogspot.hu/ ), és amikor az adatlapodnál megláttam a bejegyzést, lehidaltam!
    Én is hatalmas rajongója voltam a történetednek, de sajnos én is eltávolodtam tőle, és már fogalmam sincs, hol hagytam abba az olvasást. :(
    Milyen érdekes, hogy most meg te olvasod az enyémet! :D
    Néha nézegettem, hogy mikor raktál fel új részt, de tudtam, már nem 1-2 résszel vagyok lemaradva, így nem akartam saját magamnak spoilerezni. Láttam azt is, hogy majd' egy hónapja raktad fel az utolsó részt, el is szomorodtam miatta. Most meg, hogy megnéztem az én drága olvasóm adatlapját, hát nem ugyan az a bejegyzés jön velem szemben??? :D DE! :D
    Azt azonban megértem, hogy visszajelzések nélkül nem jó írni. Én is így vagyok vele egy másik blogomnál ( mindenesblogom.blogspot.hu ), ami látszik is, mert nagyon ritkán van frissítés. Akit biztosan tudok, hogy hűséges olvasója, az a legjobb barátnőm! :D ő meg mivel úgyis elfogult, azt mondja a részre, hogy jó :D

    Na de én se húzom tovább a kommentet. Végezetül annyit, hogy mindenképp szeretnék majd értesítést kapni, amikor új történetbe kezdesz! ;)
    Igen, ezt veheted célzásnak! :D :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa
      Köszi, hogy írtál. Meglepett.xD
      Tulajdonképpen készül egy új történet a barátnőmmel, amit nem fogok majd úgy abba hagyni, mint ezt a blogot. Ha gondolod, akkor majd szólok, ha elérhető lesz ^u^

      Illetve a blogod... Erről nálad majd írok *.*

      Törlés
    2. Igen, határozottan úgy gondolom, hogy szólj, amint elkészültetek! :D előre is köszönöm :3

      Észrevettem, most írtam vissza! :D :*

      Törlés
  5. 10 óra alatt elolvastam az egész blogot, és imádom!! Elkezdtem már régebben, de nem fejeztem be, viszont ma 10 órába beletelt, de elolvastam, és imádom. Legjobb CsJ-s FF amit olvastam eddig. Sajnálom, hogy nem folytatod, szívesen olvastam volna még Natasha/Natashaék történét. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, még csak most láttam, hogy írtál. Nagyon örülök, hogy tetszett, és a legjobbnak tartottad. c:*-*

      Törlés